Medisch wetenschappelijk interventieonderzoek
vanuit onze praktijk Fysio Haayen.

Iets later dan gepland door COVID-19 gaat volgende week dan eindelijk de deelname aan een wetenschappelijk onderzoek van start.
Quinty van den Berg neemt deel aan dit onderzoek namens haar Master Opleiding Manuele Therapie te Rotterdam.

lage rugpijn Het in beweging komen en in beweging blijven van mensen kennen we uit talloze studies de positieve effecten op de gezondheid. Tegelijkertijd weten we ook dat therapietrouw aan beweegadviezen die fysiotherapeuten aan patiŽnten mee geven (adherence) vaak ondermaats is.
Sinds 2012 doen Pim Zandwijk (Ft, MMT) en Ben van Koppen (Ft, MMT), ook leraren van de master manuele therapie, een duo promotieonderzoek aan de universiteit van Maastricht over therapietrouw bij patiŽnten met lagerugpijn.

In het vervolgonderzoek, waar ook onze praktijk
Fysio Haayen aan meedoet, wordt gemeten of door een eenvoudige interventie mensen met lage rugpijn een beweegopdracht van de fysiotherapeut beter uitvoeren.

Als u lage rugpijn heeft en u dit al vaker heeft gehad komt u in aanmerking om deel te nemen aan het onderzoek. Deelname aan het onderzoek is vrijblijvend.

Mooi dat wij hier als praktijk aan deel mogen nemen en dat alle fysiotherapeuten bij Fysio Haayen hieraan meedoen!

NIEUWS & LINKS
 BLOG Wetenschappelijk     onderzoek bij     Fysiohaayen!!!
 BLOG Vanaf 3 maart 2020     oefengroepen bij     Fysiohaayen!!!
 BLOG Online uw afspraak     maken en aanpassen!!!
 BLOG Patienten waardering     in 2020 een 9,6!!!

Facebook Like us on Facebook
 linkedin Join us on LinkedIn